Penyeri Di Sini (:

something about me

My photo
Jgn tangisi kepedihan hari ini kerana ia tidak akan kembali tetapi mimpikan hari esok kerana matahari yg bersinar terang mungkin membawa cahaya terang yg bakal menyuluh hidupmu yg mendatang.....

Saturday, 31 December 2011

GoodBye 2011 , Most Welcome 2012

holaaa !!! assalamualaikum semua !!
jawab salam dulu keyh
nampak takk title tuhh
jyeahh right . .
berapa minit je lagi kann ,
kita akn mengucapkan
SELAMAT TINGGAL  2011 n
SELAMAT DATANG 2012 . . 

 
tahun baru so , azam punnss kena lahh baru kann ??
2011 . . many things happen in this year . .
happy , sad ,  manis , pahit , semua ada kann . .
SWEETSOUR :) . .hahahaha . .
memang macam2 yg kena tempuh kann . .
nie lahh nama nye HIDUP :)
2011 is the best year for me. .
sumpah , aku memang takboleh nak lupa semua yg jadi tahun nie . .
2012 . .
hope 2012 will be more best than 2011 . .
in a few minutes ,
i'll be SPM's victim !!

 

serius aku takready lagi !!
seram sejuk je bila aku cakap pasal SPM nie . .
boleh ke aku skor semua subjek yg aku amik ??
pure sains kowt ! rasa cam berat je semua  tuhh
bukan setakat rasa tapi memang hakikat punss . .


tapi , apapun , aku nak straight A's . . susah camne punss ,
kalau dah nak semua boleh kann. .
NAK SERIBU DAYA , TAKNAK SERIBU DALIH
kannn3 . .
pray for me keyh !!

keyh lahh readers . . sampai sini je kott . .
bubyee  semuaaa :)

1 comment:

  1. Happy New Year jugakk and Good luck dear Insya'Allah you can get straight A's. Jom comment dekat entry saya balikk http://eykaee.blogspot.com/2011/12/i-love-you-toooooooo.html

    ReplyDelete