Penyeri Di Sini (:

something about me

My photo
Jgn tangisi kepedihan hari ini kerana ia tidak akan kembali tetapi mimpikan hari esok kerana matahari yg bersinar terang mungkin membawa cahaya terang yg bakal menyuluh hidupmu yg mendatang.....

Saturday, 24 December 2011

HangOut With My Lovely Sister :)

haaaiiiii. .
assalamualaikum semuaaaa . .
hari nie nk story about me n my sister . .
today kann ,
satu hari aku habis kannn masa hang dgn kakak2 aku . .
seronok sangat2 !! dah lama teringin nk hang dgn dia ,
last2 hari nie dpt jugaakkk . .
aku bukann nye apa , 
takut nanti2 dah taksempat nk hang lagi . .
so sementara ada lagi cuti nie , aku ajak laa dia keluar . .
nanti dia sibuk kerja , dah takde masa nk layann aku kannn. .
tambah lagi bulan 4 nie dia kena pegi PLKN . .
yg lagi sorg pulakk seminggu lagi kena balik maktab . .
maktab mana ?? Maktab Perguruan kt Melaka tuhh . .
teacher wanna be lahh katakann . .
again , kalau dahh sibuk nanti , takde masa nk layann aku .  .
hahahaha. . nasib kau la kak !!
we all memang hang gila hari nie . .
balik rumah punn late . .
matahari dah nk tukar syif , baru kitorg sampai rumahh . .
hahahaha . . :D
we all keluar pagi tadi dlm pukul 11.30 and
sampai rumah dalam pukul 7 . .
hahahahaha . . lama kannn . .
kitorg pegi byk tempat hari nie . .
first kitorg pegi Mydin kt Ayer Keroh tuhh . .
sampai sana , first thing yg kitorg buat adalah MAKAN !!
lepass makan tuhh jln2 kt Mydin . .
kakak aku nk cari hadiah birthday utk kawan dia . . time tgh pilih2 hadiah tuhh
tetiba je kakak aku ckp , "ameklah satu . . kot nak ke . . "
tapi aku tetiba jadi segan laaakk . .
so aku ckp takpayahh laa. .
hahahaha. . jual mahal !! n_n
then kitorg nk pegi maen bowling , tapi dah full pulakkk . .
dgn perasaan sedih nye ,
(hahaha , ayt takmenahan . .sastera habis !! )
kitorg decide pegi Melaka Mall . .
kalau dah pegi situ , memang tujuan utama nya ,
tgk wayang laa. .
kitorg tgk cerita Suatu Malam Kubur Berasap . . lawak gilaa !!
pecah perut aku duk dalam tuhh . .
seram punn ada jugakk . . tapi nasib baik aku duduk tengah2 . . 
kitorg habis dalam pukul 5 lebih . .
lepas tuhh kitorg g release tension japp . . KARAOKE lahh !!!
mula amek setengah jam . .
lepas tuhh tambah lagi setengah jam . .
hahahahaha . .keluar dari situ dah pukul 6.15 . .
pas tuhh kitorg pegi makan aiskrim pulakkk . . hahaha . . sedappp !!
( org belanja kann . . semua sedappppp !!! )
belum habis lagiii !! lepas tuhh kitorg pegi jln2 tgk beg dulu . .
hahahahaha . .
matahari dah nak tukar syif baru kitorg balikkk . .
memang enjoy gilaa laahh hari nie . .
kakak , thanks la sudi nk layan kerenah org taw . .
luv u laahh . .
for Kak Fatea , thanks for the ice cream !!
n for Kak Aini thanks for the karaoke !!
okeyhh tu je la kott yg aku nk story hari nie . .
bubbye . . assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment