Penyeri Di Sini (:

something about me

My photo
Jgn tangisi kepedihan hari ini kerana ia tidak akan kembali tetapi mimpikan hari esok kerana matahari yg bersinar terang mungkin membawa cahaya terang yg bakal menyuluh hidupmu yg mendatang.....

Friday, 20 January 2012

KEMAS BILIK MUZIK

14 /1/ 2012
penattt sangat hari nie !!
nakk tahu apa aku buatt ??
meh sini dekat2 . . aku da nakk start nie
heee :p
keyh pagi pukul 8.30 -kemas kelas
sampai pukul 11.00
then pergi BILIK MUZIK
buat apa kat situ ??
haaa , aku kena kemas bilik tuhh
masa mula2 masuk , aku cakap kat budak2 gamelan nie
"boleh ke kita kemas semua nie ?? "
tahu takk sebab apa aku ckp macam tuhh??
sebab bilik muzik tuhh takkrupa langsung mcm bilik muzik !
seriously ! kitorg kena sapu , then pasang tikar , then sapu balik
then kena angkat piano yg TERsangat lahh 'RINGAN' tuhh
haiihhh ! korg just imagine ekh , 6org angkat piano yg berat mcm
1000 tan tuhh . .cikgu punn asyik tanya
"macam mana korg angkat piano tuhh ? berat taw !"
hahahaha :D bangga derr !! okeyh aku takknakk cakap byk
nie hasilnya . . even takkbanyakk pic tapi boleh lahh
kalau setakat nakk share ngn korg

set gamelan full
bonang

saron , bonang , genung

SDA


style baru :)





1 comment:

  1. susunan yg kmaz ,, snang r bdk2 nnti xpyah alih2 ag .. tnggal ddok jerk .. hahaha =)

    ReplyDelete