Penyeri Di Sini (:

something about me

My photo
Jgn tangisi kepedihan hari ini kerana ia tidak akan kembali tetapi mimpikan hari esok kerana matahari yg bersinar terang mungkin membawa cahaya terang yg bakal menyuluh hidupmu yg mendatang.....

Friday, 20 January 2012

PERMATA MAHKOTA

11 /1/ 2012
aku terpilih ??? oh noo !!!
aku di pilih utk jadi budak PERMATA . .
apa benda tuh ?? okeyh , meh sini aku explain
yeah . . PERMATA this actually pemilihan utk
budak2 PMR , SPM or STPM yg di target kann utk
straight A's !! gila kauu !! aku takknakk
tapi firstly aku bersyukur lahh sebab terpilih
akhir tahun hari tuhh aku dapat 4A
walaupun A tuhh takbanyakk tapi
aku bangga dengan pencapaian aku !
utk pertama kali sepanjang tahun 2011 aku jadi budak form4
aku dapat 4A . . before this nakk dapat kann 1A punn susahh !
tapi nakk or takknakk kena amek jugakk
salah satu jalan utk  berjaya !
pray for me keyh :)
# next story di next entry dear


No comments:

Post a Comment