Penyeri Di Sini (:

something about me

My photo
Jgn tangisi kepedihan hari ini kerana ia tidak akan kembali tetapi mimpikan hari esok kerana matahari yg bersinar terang mungkin membawa cahaya terang yg bakal menyuluh hidupmu yg mendatang.....

Friday, 20 January 2012

PERSATUAN , UNIFORM , RUMAH SUKAN

11 , 12 , 13/1/2012
keyh next story dear !
tahun nie , cikgu2 sukan sekolah aku buat perubahan
BAJU SUKAN di tukar kepada BAJU RUMAH SUKAN
aku takksuka ! but baju tuhh lawa  . . ramai cakap macam tuhh
and rumah sukan punn cikgu da tentukann +,+
aku dapat rumah BIRU . .
tapi aku untung sebab kawan aku semua kat situ !
takde lahh nanti aku jadi kera sumbang
HAHAHA :D
persatuan aku stay . .
KELAB MUZIK & BUDAYA . . syg gila aku nakk keluar dari kelab nie
aku budak gamelan so , cikgu takkbagi pindah . . keyh fine !
and dalam byk2 kelab kat sekolah aku , aku rasa kelab nie
yg paling SEMPOII ~ relax n takk byk benda kena buat :)
then , badan beruniform  aku pindah masuk SILAT !
cewahhh !! konon lahh nakk silat . . hikhikhik :p
cari pengalaman lahh . . tahun lepas 2tahun aku kat pengakap
tahun nie nakk ubah angin sikit . . hahaha


No comments:

Post a Comment