Penyeri Di Sini (:

something about me

My photo
Jgn tangisi kepedihan hari ini kerana ia tidak akan kembali tetapi mimpikan hari esok kerana matahari yg bersinar terang mungkin membawa cahaya terang yg bakal menyuluh hidupmu yg mendatang.....

Saturday, 21 January 2012

SAHABAT bukan KAWAN

KAWAN dan SAHABAT dua benda yg berbeza definisi . bila kita dlm keadaan susah siapa yg akan hulurkan pertolongan ? SAHABAT . bukan KAWAN . SAHABAT lebih kenal diri kita secara mendalam berbanding KAWAN . untuk mengenal maksud persahabatan yg ikhlas . cari la SAHABAT bukan KAWAN.

baca dah ???? puas hati takk ??
keyh meh sini . . aku nakk story sikit . .
semua org ada kawan kann . . aku pun ada jugakk

KAWAN . . nie utk kau
bila korg n member korg dahh declare yg korg akan jadi
BESTFRIEND FOREVER / BFF
patut takk korg taktegur dia ???
even nakk say HAI pun korg takknakk
weh ! kalau dalam seminggu tuhh , 
boleh kira berapa byk je yg korg tegur dia ,
takkpayah nakk bangga sgt lahh dgn title 
BFF tuhh . .
keyh , aku terus terang dear . .
entry kali nie memang utk kau . .
sebab tuhh lahh kau terasa kann ???
hahahaha :D padan muka kau !!
lagi satu , takkpayah bangga sgt nakk tayang 
gambar2 yg korang pernah snap sama2
if nakk pandang muka 'BFF ' korg tuhh pun 
korang takkhingin . .
# kau baca , kau terasa ?? bagus ! memang utk kau entry nie

keyh readers thats all dear :)
bye , take care see u next time !



2 comments:

  1. warna warni blog anda . sentap saye dgr lagu dlm ni . my fav song . hehe . pujaan hati XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. keyh . . thanks dear . . this is my fav song too :)

      Delete