Penyeri Di Sini (:

something about me

My photo
Jgn tangisi kepedihan hari ini kerana ia tidak akan kembali tetapi mimpikan hari esok kerana matahari yg bersinar terang mungkin membawa cahaya terang yg bakal menyuluh hidupmu yg mendatang.....

Friday, 20 January 2012

STILL STUDENT !!

hye guysss !!! helloooo !! assalamualaikum . .
jawab salam dulu okeyh ! itu WAJIB dear ~~
keyh lets get started . .
wahhh entry pertama utk tahun nie . .
sory lahh keyh lambat hapdet blog nie . .
buzy lahh sygss . . keyh ! utk this time ,
entry mungkin akan jadi agak byk sikit . .
maklumlahh macam2 benda aku nak cerita . .
cerita PERTAMA . .

4/1/2012
~ SAYA BUDAK SEKOLAH ! ~


yaaa . . aku lahh tu . . but yg tuhh gambar tahun lepass .
HAHAHa :D
FACT : aku taksuka hari pertama sekolah !
heeee . . seriously , aku takksuka
masuk je dalam kelas , tahu takk apa yg aku rasa ?
aku rasa benda yg pernah aku  rasa masa
mula2 aku masuk form4 dulu . . rasa pelik , lain macam
dan yg paling penting rasa TAKUT !
takut sebab tahun nie aku SPM weyhh !
rasa macam baru semalam aku daftar form1
cikgu masuk kelas punn asyik cakap pasal SPM jeee
seram sejukk derr . .
okeyh ! then hari first da dapat buku teks !
cepat kann . . excited betul cikgu2 sekolah aku nie -,-
then balik rumah , aku solat - makan
then pergi rumah bestie aku
bukan lepakss2 okeyh . .
aku mintak dia tolong adjust baju sekolah aku
tahu takk aku beli baju salah size !
size aku M tapi mummy beli size L !!!
so , baju tuhh besar . .luckily dude !
bestie aku pandai bab2 jahit nie . .
so semua aku serah dekat dia . . thanks beb !
keyh readers , next stories at next entry keyh :)

No comments:

Post a Comment