Penyeri Di Sini (:

something about me

My photo
Jgn tangisi kepedihan hari ini kerana ia tidak akan kembali tetapi mimpikan hari esok kerana matahari yg bersinar terang mungkin membawa cahaya terang yg bakal menyuluh hidupmu yg mendatang.....

Saturday, 18 February 2012

Meet My 'Muslim' @ Mr.A

hyeee semuaa :)
assalamualaikum . sihat takk ?? 
hope sihat lahh kann .
keyh hari nie aku nakk story sikit mehh


hahahha . . see ??
yes ! tp act , aku bukan nk cter pcl dye .
hahaha . .
aku nk cter pcl MR.A aku :)
MR.A aku ad rupa Muslim sikit .
so kadang tuhh mmg aku pggil dye Muslim punn .
hahaha . 
td aku ad show gamelan utk PIBG sekolahh
so , dye ikut abglong aku g sekolahh .
abglong aku g sekolahh sbb nk jumpa kaklong aku lahh .
keyh . kaklong aku SITI NABILA
abglong aku HAZIZI
aku dgn dyeorg ney sbnrnye sama umur 
hahahaha .
tp mmg aku pggil dyeorg mcm tuhh 
nk buat mcm mana da biasa pggil mcm tuhh 
 keyh , sambung balikk .
abglong jumpa kaklong , tp MR.A segann nk dtg kt kitorg . 
so dye juz berdiri smbil toleh kanankiri , hehehe
dekatt dpn boy's toilet . haiyyah . berdiri lahh kt tempat lain -,-
abglong pggil dye tp dye taknakk dtg .
aku punya lahh geram dgn kau MR.A .
so , aku berani kan lahh diri pergi dtg dekat dye
segann gilaa !! 
tp wat cm biasa ( nk cover sbnrnye )
then aku borak2 kejap dgn dye .
aku ckp ngn dye n dye pndg mata aku .
OMG !! mata dye cute sgt .
walaupun aku segan , tetap takboleh nk lepas pndg mata dye . ahahahaha :D
then aku ajak dye lepak ngn kaklong n abglong
dye takk nakk . segann kata nya . haiilaaahh
semua nye segan mamat ney .
tp aku takk peduli . aku tarik dye pergi kat abglong
hahaha . lastly , dye mengalah jugakk .
huahuahua :D kejam takk ?? :)
then kitorg 4 org duduk2 je .
kaklong suruh aku duduk sebelah MR.A tuhh
tp aku takknakk . SEGAN derr . 
jantung aku mcm nk pecah je time tuhh
maklum lahh first time jumpa face2face . 
selalu tuhh tgk dari jauh je .:)
so aku duduk je sebelah abglong . hahahaha . 
taklama lepas tuhh aku ngn kaklong da kena wt persembahan .
so MR.A ngn abglong pun balikk 
akhir nya ! dapat jugakk aku jumpa kau MR.A !
kau punya segan mengalahkann perempuan tahu takk ??
haishhh . nasib da jumpa . taklahh aku kempunan nanti . hahahaha
PEACE (y) 
:)

No comments:

Post a Comment