Penyeri Di Sini (:

something about me

My photo
Jgn tangisi kepedihan hari ini kerana ia tidak akan kembali tetapi mimpikan hari esok kerana matahari yg bersinar terang mungkin membawa cahaya terang yg bakal menyuluh hidupmu yg mendatang.....

Saturday, 3 March 2012

Hari-2 Saya Tunggu Awak

hyee sayang semuaaaa . assalamualaikum (:
apa khabar ?? hope sihat keyh .
hari neyy kann , aku rasa nak luahh kan apa yg 
aku tengah rasa sekarang .


Awak ,
Setiap hari saya tunggu kehadiran awak
Setiap hari saya tunggu kedatangan awak
Setiap hari saya memanjat doa padaNya agar saya dpt jumpa awak

Awak ,
Setiap hari saya sabar
Setiap hari saya redha
Saya pasti awak akan hadir juga dalam hidup saya

Awak ,
Andai awak tahu saya selalu tunggu awak di setiap mimpi-2 saya
Andai awak tahu saya sentiasa memohon padaNya agar dipertemukan dengan awak
Andai awak tahu saya mengharapkan kehadiran awak di sisi saya

Tapi awak ,
saya sedar saya harus bersabar
Saya harus menunggu sikit masa lagi

Awak ,
Kat mana pun awak berada ,
Dengar lahh bisikan hati saya
Dengar lahh setiap doa-2 saya
Kerana doa saya untuk KITA
Mohon lahh padaNya agar kita dipertemukan suatu hari nanti
Jika kita tidak bertemu di SINI ,
Mungkin kita akan bertemu di SANA .
Di alam yg lebih KEKAL .


# Saya tak pernah jemu untuk semua neyy awak . Saya harap sangat semua mimpi saya jadi kenyataan <3


No comments:

Post a Comment