Penyeri Di Sini (:

something about me

My photo
Jgn tangisi kepedihan hari ini kerana ia tidak akan kembali tetapi mimpikan hari esok kerana matahari yg bersinar terang mungkin membawa cahaya terang yg bakal menyuluh hidupmu yg mendatang.....

Thursday, 12 April 2012

Kisah Cinta Mereka ♥

hapdet . hapdet . hapdet .
kalau da duduk kat depan neyy lappy neyy kann
mencurah2 idea keluar . bhahahhaa .
tadi kann guys , kat sekolahh aku korek2 citer pasal
mamat ngn minah neyy .
and cinta hati pelengkap hidup dye
aku korek citer cam ne dyorang bley kenal , couple
jengjengjeng ! aku da dpt korek wehh .
ok dear , syg , comel , hensem .
mehh aku story keyh .
mula2 , pada suatu hari . . .
hahaha . keyh ngarut dulu .

yellow in colour :D

orait mula2 , masa dyorang Form3 , kaklong TERnampak abglong .sebelumm neyy kaklong xpenah pun tahu yg abglong WUJUD . Kaklong mula perasan abglong masa Koku . Tapi time tuhh Kaklong wat tak hirau sgt (jual mahal lettuw) . hahaha . then masa Exam PMR , Kaklong perhati kan je Abglong dalam dewan . ( da fall in love lahh agak nya ) .

Tak lama pas tuhh , naek Form4 . time perjumpaan koku , Kaklong perasan Abglong pandang2 dye . So , the next day , Kaklong tanya sorang budak neyy , pasal Abglong . Dari situ lahh Kaklong tahu nama Abglong --> Zizie . start daripada hari tuhh , Kaklong pun mula kan lahh keje dye sebagai PENYIASAT TAK BERTAULIAH . hahaha . kaklong cari tahu SEMUA maklumat pasal Abglong dekatt buku kedatangan Kelas 4E . 4E tuhh kelas Abglong lahh .

Then esok hari tuhh , Kaklong ckp dengan classmate Abglong mintakk  nombor phone Abglong  tapi Abglong tak nakk bagi (abglong aku kedekut) . hahaha > sebenar nya Abglong tak bagi sebab dye tak percaya . alahai Abglong , percaya lahh ~~~ . kann aku da mengarut . cettt . sambung balik . Abglong tak percaya sebab dye egt classmate dye tipu . So , Abglong mintak nombor phone Kaklong . Mula tuhh Kaklong tak nakk bagi , tapi lama2 dye bagi jugakk .

Abglong kata dye nak text Kaklong hari Sabtu tp tak de pun . sampai lahh Hari ISNIN 21/2/2011 (siap bagi tarikh lagi tuhh) petang tuhh Abglong misscall Kaklong . Dari situ dyorang kenal2 . dyorang kawan 2minggu je . 

dekat sekolahh keje nya DATING memanjang



Then tarikh 12/3/2011 tepat pukul 8.03 malam ( detail betul maklumat yg aku dapat kann . ada bakat jadi wartawan tak ? hahahhaa ) Abglong send message dekat Kaklong . orait mehh kita baca sesama .

Abglong : Salam . awak wat pe ? busy tak ? saya ada benda nak cakap
Kaklong : Wkumslm . nak cakap apa ?
Abglong : suka tau taksuka awak kena terima jugakk 
Kaklong : ye lahh . apa ? awak da taknakk kawan ngn saya ke ?
Abglong : SUDI TAK AWAK COUPLE NGAN SAYA ? 
(ha ! amek kau . sape tak terkejut kalau dapat message mcm neyy kann ? )
Kaklong : awak serius ke ? jangan lahh wat lawak 
Abglong : serius lahh . awak egt saya wat lawak ke ?
Kaklong : bagi saya 5 minit boleh ??
Abglong : okey 

masa neyy Kaklong nak pegi KL . korang tahu tak ? dari rumah sampai lahh dekat Ayer Keroh Kaklong dok pikir . (dahsyat betul . lama gila dye pikir . kalau aku , time2 tuhh jugak aku terima . hahaha .) kata je 5 minit . auta lebih . kesian Abglong aku kena tunggu lama2 . agaknya da lama sangat tunggu , Abglong pun message balikk Kaklong .

Abglong : kalau awak taksudi pun tak pe . saya neyy pun tak de lahh hensem mana . 
( cehh . konon je abglong neyy . )
Kaklong : saya tengah pikir lagi lahh neyy
Abglong : owh . k . tapi kalau taknak takpe . jangan paksa keyh .
Kaklong : keyh . ermm . saya da pikir . SAYA SUDI (:

kann . kann . kann . see ? AKHIRNYA ! mula2 bukan maen lagi jual mahal . hahaha . tuhh lahh namanya MALU TAPI MAHU . hahaha . berbunga2 hati dyorang . kalah bunga kat taman rumah aku. hahahaha . sekarang , 12/4/2012 da genap 1 TAHUN 1 BULAN dyorang couple .

# keyh . Abglong & Kaklong , aku sebagai adik korang nak ucap kan tahniah coz still boleh pertahankan hubungan korang walaupun macam2 benda yg korang kena tempuh . aku tahu , ramai yg jealous ngn relation korang . tapi aku harap korang percaya each other keyh . dalam couple neyy . gaduh2 tuhh normal lahh . korang punn 24JAM PERANG je kann . hahahaha . egt aku taktahu ekh ? aku tahu lahh .

 so , korang jgn suka sgt percaya ckp2 orang . pape punn , siasat dulu . bincang elok2 . jangan maen terjah je . neyy bukan citer MELODI . hahaha . ( ada bakat tak aku cakap ? bolehh lahh kan kalau nak jadi doktor cinta . hahahahaa . ) hope hubungan korang kekal sampai anak cucu , sampai hujung nyawa , yg paling penting SAMPAI SYURGA . aku always doa kan korang (:  . SAYANG KORANG

HAZIZI . NABILA

dyorang da jumpa KEBAHAGIAAN dyorang .
 tuhh yg sengeh  memanjang

so sweet .
hitam = phone Kaklong . PutihHijau = phone Abglong
wallpaper dye sama . keyh aku jealous O.o
nama youu bukan setakat kat pasir tp da melekat dalam hati i .
kata Kaklong . hahaha
jam couple dyorang . sweet kann .
dating je keje nya
tunjuk apa lahh tuhh ekh . hahaha






keyh . korang jari  jemari, kaki tangan aku da lenguh sangat da neyy
so , sampai sini je lahh kisah dyorang neyy .
hope kekal keyh NabilaZizi . (:



No comments:

Post a Comment