Penyeri Di Sini (:

something about me

My photo
Jgn tangisi kepedihan hari ini kerana ia tidak akan kembali tetapi mimpikan hari esok kerana matahari yg bersinar terang mungkin membawa cahaya terang yg bakal menyuluh hidupmu yg mendatang.....

Sunday, 15 July 2012

Rindu nya . . .

Assalamualaikum . 
ohh tidakk . lama nya aku taksinggah lepak2 kat sini .
blog pun da berubah . gara2 da lama tak singgah ,
 habuk telah menebal di setiap penjuru .
ohh apa da jadi ??
terlalu byk rindu yg aku simpan utk blog ney .
tapi , apa boleh buat . 


SPM kan da dekat . jadual sekarang pun pack gila .
Isnin - Jumaat --> sekolah
Sabtu --> kelas tambahan
Ahad --> tuisyen
best kan ?? tiap2 hari belajar je .
duduk rumah pun mummy asyik suruh belajar , belajar dan belajar .
tuh lahh sebab nya aku lama menghilang .
acc Facebook pun da lama aku tutup .
nk padam blog ney taksampai hati lah pulakk .

ohh rindu rindu rindu .
rindu pada Blog 
rindu pada Facebook
rindu pada Game
rindu pada TV
rindu pada Running Man .
( byk nya benda yg kau rindu wehh . kesian nya kat kau . )

SPM cepat lahh kau pergi . aku da tak larat .
time PMR dulu pun tak penat mcm ney .
ohh SPM . kau terlalu jahat dgn aku . sob sob sob :'(


tak pe lahh . tinggal berapa bulan je lagi kann . mummy kata pun ,
sekarang ney masa utk belajar je . tak payah pikir pasal benda lain lagi .
so , Fighting ! belajar belajar belajar je lahh . ap boleh buat kann .

No comments:

Post a Comment