Penyeri Di Sini (:

something about me

My photo
Jgn tangisi kepedihan hari ini kerana ia tidak akan kembali tetapi mimpikan hari esok kerana matahari yg bersinar terang mungkin membawa cahaya terang yg bakal menyuluh hidupmu yg mendatang.....

Monday, 1 October 2012

Takdir Kita :'(

awak ..
awak tahu takk , setiap kali saya ingat kan awak ,
saya pasti akan rasa sedih . 

saya terkilan sangat2 . awak ingat lagi tak first time kita kenal ??
saya asyik marah kan awak je kann .
saya marah bersebab wakk .
awak pun tahu sebab apa kann ?


sepanjang perkenalan kita , saya byk marah kan awak .
tapi awak tak pernah ambil hati .
saya marah awak sebab saya nak awak benci kan saya .
tapi usaha saya tak berjaya pun .
awak cerita pasal saya dekat ibu awak .
awak ckp saya baik , awak ckp saya caring .
tapi itu semua cuma helah awak supaya ibu awak suka kan saya kann ?

satu hari awak bagitahu saya , awak nk sambung belajar . 
saya kata ok je . sebab saya ingat awak tipu .
tapi saya tak sangka , 
petang tuhh awak text saya ckp flight awak malam nie ..
time tuhh saya rasa sedih sangat2 . 
then awak call . tapi saya tak angkat pun call awak .
saya tak angkat sebab saya tengah menangis masa tuhh .
awak kan pernah ckp yg awak tak nak saya menangis utk awak .


then malam tuh dalam pukul 7 awak call lagi .
tapi saya tetap ego . saya tak nak angkat call awak .
saya marah sangat dengan awak . kenapa awak bagitahu saya cara mcm ni ??
kenapa awak tak bagitahu saya awal2 lagi ?
sampai hati awak kann .



sebab kan ego saya , sampai sekarang saya menyesal dgn tindakan saya .
sampai sekarang saya menyesal sebab selalu marah awak 
sampai sekarang saya menyesal sebab tak angkat call awak malam tuhh .
padahal call tuhh adalah call terakhir dari awak sebelum awak pergi .
 ibu awak pun ada call saya . tapi saya tak sanggup nak angkat .

SHAHIR , saya doa kan awak berjaya dunia dan akhirat .
semoga Allah sentiasa merahmati awak .
jaga diri okey . semoga satu hari ,
awak akan jumpa jodoh yg tepat utk awak . 
awak kenangan terindah utk saya .



No comments:

Post a Comment