Penyeri Di Sini (:

something about me

My photo
Jgn tangisi kepedihan hari ini kerana ia tidak akan kembali tetapi mimpikan hari esok kerana matahari yg bersinar terang mungkin membawa cahaya terang yg bakal menyuluh hidupmu yg mendatang.....

Sunday, 9 December 2012

Tamat nya Zaman Persekolahan :')

 
hye . assalamualaikum awakk :)
ohh ohhh rindu nya , fuhhhhhhh banyak nya habuk !
maklum lah lama tak update . gila rindu sama ini blog .
sebenar nya busy sikit . cehh konon lahh .
actually , aku baru habis SPM .
YEAHHHH !!! da BEBASS !!!!
lepas nie dah tak payah nak fikir pasal homework tak siap lahh
nak fikir pasal kelas tambahan
nak fikir pasal exam .
semua tuhh tak perlu lagi ;)
 
ok . now lama tak update sebab banyak sgt problem aku .
memang saja tak nak bagi aku update kat sini
first , lappy rosak . tak boleh ON . tak tahu la apa masalah dia .
second , kad reader rosak . tak boleh baca memory . so kena lahh beli baru
terbang duit :'( .
ketiga , sebab SPM . aku dah janji dgn diri sendiri tak kan online
sampai SPM betul2 habis .
keempat , sebab kerja . penat kot kerja . keluar pagi2 buta , balik petang .
malam dah penat nak rehat . tak sempat nak online .
 
pertama sekali kan aku rasa happy sgt . bangga sgt . sebab aku dah habis sekolahh
11 tahun aku jadi PELAJAR SEKOLAH .
berbaloi lahh duit parents aku selama nie . berbaloi sgt2 kot .
dari aku tadika sampai lahh sekolah menengah .
walaupun dulu masa sekolah rendah aku jahat , tak de lahh jahat mana pun
biasa lahh nakal budak2 kan .
memang muka aku je lahh kat bilik kaunseling tuhh . tak de org lain nya
tapi naik sekolah menengah aku berubah . sebab nya parents aku
nk hantar aku sekolah asrama tapi aku tak nak .
so , parents aku bagi jaminan kalau masuk sekolah harian aku akan berubah .
then aku berubah .
 
 
masa form3 pulak , cikgu2 ada pilih students yg di target utk straight A's
aku tak dapat . aku frust sgt2 . masa tuhh memang merajuk gila2 dgn cikgu .
kawan2 pun pandang serong je kat aku .
geram kot . so sejak tuhh aku usaha . aku nak straight A's jugak .
alhamdullillah walaupun tak berjaya dapat straight A's
tapi aku bangga dgn keputusan PMR aku .
satu family terkejut gila dgn result aku . tak sangka aku boleh dapat mcm tuhh
nenek bagi hadiah , parents bagi hadiah , pakcik makcik aku bagi hadiah .
time tuhh aku rasa walaupun tak jadi budak target ,
kalau kita usaha mesti akan berjaya .
7A 1B aku dapat . kantoi sikit dekat paper SEJARAH .
sebab tuhh dapat B . lagi satu sebab aku tak minat Sejarah .
tapi dulu lahh . naik form4 baru aku minat .
 
then form4 form5 banyak cipta kenangan dlm hidup aku .
kenangan yg sgt2 manis . dgn kawan2 dgn cikgu .
lepas nie memang aku akan rindu kan zaman persekolahan aku .
rindu teramat lahh .
aku nak ucap kan terima kasih byk2 utk semua cikgu
yang dah didik aku dari tadika sampai lahh sekolah menengah .
bermula dengan hanya tahu ABC , sekarang dah mcm2 benda aku tahu .
semua nya kerana didikan mereka .
Terima Kasih Cikgu !
 
11 tahun aku belajar , mcm jenis org yg aku jumpa .
ramai sgt kawan yg aku kenal .
kenal dgn dia org buat hidup aku ceria .
terima kasih sebab sudi jadi kawan aku .
terima kasih sebab byk tolong aku dlm pelajaran
terima kasih sebab selalu layan kerenah aku
terima kasih sebab selalu buat aku happy .
sesungguh nya korang lahh kawan paling berharga utk aku .
aku tak mampu beli kasih sayang korang dgn duit aku .
aku tak mampu ganti balik masa yg korang dah luangkan dgn aku .
tapi aku janji aku tak kan buang korang dlm hidup aku .
korang kawan terbaik yg aku ada .
 


 
terima kasih kawan2 . :)
terima kasih cikgu2 . :)
terima kasih Allah . :)
terima kasih byk2 to my parents . :)
 
 


1 comment:

  1. Comel nyer blog nie.. Jom join GA Fyda http://sayabudakgedixz.blogspot.com/2012/12/jom-join-1st-giveaway-fyda.html

    ReplyDelete