Penyeri Di Sini (:

something about me

My photo
Jgn tangisi kepedihan hari ini kerana ia tidak akan kembali tetapi mimpikan hari esok kerana matahari yg bersinar terang mungkin membawa cahaya terang yg bakal menyuluh hidupmu yg mendatang.....

Saturday, 19 January 2013

Happy Birthday KakLong ~~~


Selamat Hari Jadi ~~~
Zhu Ni Shengri Kuaile ~~~
Happy Birthday To KakLong ~~~
Saengil Chukka Hamnida ~~~

Ha amek kau . empat bahasa sekali . kira bonus lahh . Hehe .
Ahhhhh !!! Blurrrr . Apa nak tulis nie .
Idea meh lah sini . 
Kita nak wish Kaklong nie .



Hye Kaklong :) [ lambai tangan , kenyit mata ^^ ]
Selamat hari tua ye ... tahniah lahh tua dahh .
Abg ipar kita org da dapat , bila pulakk nak dapat anak buah ?? Hehe

Thank you for being our sister
Thank you for loving us sincere heart
Thank you for protecting us
Thank you for everything
You are the best sister that we have
We are proud to have a sister like you







Kau selalu protect adik-adik kau . ( kita org la tuhh kan )
Kalau ada orang usik kita kau selalu marah orang tuhh 
ayat femes kau " Siapa suruh kau usik adik aku ?? "
Kalau kau tak ada , tak ada siapa lahh yang back up aku .
Kau jugak lah yang selalu back up aku bila kakak-kakak aku yang lain tuhh buli aku .
Setiap kali ada orang usik aku , automatik je  suara aku akan 
memekak terjerit terlolong panggil kau .
and sepantas kilat kau datang selamat kan aku .
 ( da macam dlm cerita kartun lah pulakk +.+ )

setiap kali aku menjerit panggil kau budak class mesti kata 
" Sikit-sikit Kaklong , "
Ahh ! aku peduli apa . aku tetap nak jerit panggil kau jugak .

kau pun selalu buat yang terbaik untuk kita orang berlima .
maklum lah kau kan kakak sulung .
besar tanggungjawab kau nak jaga kita orang kan .
kalau kita orang main-main dalam class kau selalu marah kita orang .
[ sob sob . da besar pun kena marah :'( ]
kau pun selalu tolong kita orang dalam pelajaran .
kau selalu nak yang terbaik untuk adik-adik kau .
kita orang bertuah ada kakak macam kau :D

Moga hari jadi kau kali nie , lebih bermakna . ( bling bling ~~~ )
sorry ye sebab aku selalu nakal .
aku lah adik yang paling susah kau nak kena jaga .
tapi kau tak pernah komplen .

Terima Kasih kaklong .
terima kasih untuk kek tuhh , KFC tuhh , Mee yang kau masak tuhh
walaupun celebrate birthday kau malam-malam
dalam keadaan yang huru hara tuhh 
kita orang tetap happy .
And terima kasih untuk krim-krim kek yang kau jadikan make up kita orang .
Terima Kasih . 

Nah nie gambar tapi kualiti tak berapa baik lah.
Dan jugak Video kecoh kita berenam :)

EEMMMM . YUMMMYYYY

KAK NGAH :)

KAK CHIK :)


Dari Kiri : ADIK BONGSU , KAK UDA , KAK LONG , KAK NGAH ,  KAK CHIK , AKU 

Kita nak tiup lilin tapi angin tuhh da tiup dulu .
tak acii !!!

video
sorry kualiti video bad gila .

Sekian ~~~

No comments:

Post a Comment