Penyeri Di Sini (:

something about me

My photo
Jgn tangisi kepedihan hari ini kerana ia tidak akan kembali tetapi mimpikan hari esok kerana matahari yg bersinar terang mungkin membawa cahaya terang yg bakal menyuluh hidupmu yg mendatang.....

Monday, 21 January 2013

Siapakah Mereka ??




ekh ekh siapa nie ???
hai amnesia ke ?? *dush tumbuk sekali
hahaha . sebenar nya dye orang nie best friend aku .
yang atas tuhh Arfa , yang bawah tuhh Afiqa
Meh aku nak cerita sikit macam mana kita orang boleh jadi BFF .

Mula mula dulu kan aku kawan dengan Fiqa je . dari sekolah rendah lagi aku
satu sekolah dengan dye + satu kelas lagi . Tapi
aku tak pernah tegur dye . Dari darjah 1 sampai 6 kita orang sama 
kelas dan boleh di kira je berapa banyak kali aku tegur dye .

Then naik sekolah menengah sama lagi sekolah dengan dye dan
sama kelas jugak . Dye yang mula mula tegur aku dulu .
Sejak tuhh kita orang kawan and aku dengan dye always together .

Tak lama lepas tuhh naik Form 2 Arfa budak baru kat kelas kita orang .
Dye jugak lahh yang tegur aku dulu .
*aku bukan taknak tegur tapi malu lahhh ( tutup muka ^^ )
Bila aku rapat dengan Arfa aku jarang dengan Fiqa .
Bila aku rapat dengan Fiqa aku jarang dengan Arfa .
Aishhh . Mana boleh macam nie .
Masa tuhh pulak kitaorang punya kelas dekat blok lain .
So aku decide masa tuhh duduk sebelah Fiqa and depan Arfa .
Dua dua dekat dengan aku .

And dari situ lah aku mula rapat rapat kan dye orang .
Lepas tuhh entah macam mana boleh ngam lahh pulak .
Bertahan sampai lahh Form 3 .
Naik Form 3 kita orang gaduh besar .
Disebab kan salah faham masing masing tarik muka tak bertegur sapa .
Lama jugak lahh gaduh .
Lepas berminggu minggu tuhh , kita orang rasa tak ada guna kott masam muka macam nie .
Thats why kita orang baik balik . Masing masing mintak maaf and
keadaan kembali normal .

Naik Form 4 pulak kita orang terpisah .
Arfa masuk kelas Account . Aku dengan Fiqa kelas Science .
Arfa ada jugak mohon masuk kelas Science sama dengan kita orang 
tapi maybe tak ada rezeki dye . So dye kekal kelas Account tuhh .
Walaupun lain kelas tapi kita orang tetap jaga relay kita orang .

Hari Sabtu adalah hari kita orang lepak lepak . (kalau tak ada hal lahh )
Port nya kat rumah Arfa . Sebab dekat area rumah dye banyak tempat lepak .
Plus banyak kedai . So memang banyak jugak lahh duit kita orang terlabur
dekat kedai kedai tuhh .
Setiap kali kita orang datang rumah Arfa je , Apit (pakwe Arfa)
selalu cakap " Bising la rumah kau kalau budak berdua tuhh datang "
Sememang nya !! kita orang memang mulut kecoh pun .
Tak sah kot kalau tak memekak .
Nie bawah ney gambar kita orang . Di ambil masa bulan November 2012 .
Enjoy lah keyh . Tiada perkhidmatan photographer pun 
tapi hasil nya tetap cantik ^^ 





I love youu :* ( muah muah )




BFF  >.<

*Baju sama

* Gelang sama

Taken : 18 September 2012

Taken :  13 November 2012

# DI SETIAP GAMBAR ADA LAGU :)
# SEMOGA PERSAHABATAN KITA KEKAL HINGGA KE JANNAH :)
# INSYA ALLAH :)

No comments:

Post a Comment