Penyeri Di Sini (:

something about me

My photo
Jgn tangisi kepedihan hari ini kerana ia tidak akan kembali tetapi mimpikan hari esok kerana matahari yg bersinar terang mungkin membawa cahaya terang yg bakal menyuluh hidupmu yg mendatang.....

Sunday, 19 May 2013

Aku Kembali Lagi !

Wala wala wala .
Lama nya aku tak datang sini kann . Kau rindu aku takk ?
Weeeheeeeeeeeeeeeee .
Ekh lupa pulak . Assalamualaikum :)

Hang pa semua apa habaq ? Sihat ka ? *ekh nie apa pulak keluar loghat utara nie .
Maaf maaf . Maklumlah lama menghilang , tiba tiba aku muncul balik .
Semua nya rasa tak betul . #Cakap macam aku pergi jauh je ==' . 

I'm back again . Ramai orang tanya aku menghilang ke mana .
Tak hilang pergi mana pun .
Ada je aku kat Malaysia nie . Korang je yang tak nak cari aku :(
*kau sape org nak cari kau ?


Sebenar nya aku pun tak tahu apa motif aku hilang kan diri .
Huahuahuahua *Evil laugh .

Aku takde idea sebenarnya nak mengarang ayat ayat best bagi kau semua baca .
Otak aku pun aku rasa dah tak boleh nak fikir lagi . Pagi pagi buta macam ni
nak buat karangan . Haishh . Ekh nie dah pagi tau . Sekarang pukul 5:45 pagi dah .
Kau yang tidur lagi tuhh bangun lee . Tak payah layan mata kau yang gedik nak mintak tidur lama lama tuhh .
Bangunn !!!! Macam tak de kerja je aku jerit kat sini . Bukan kau dengar .Haaaa benci lahh .

Weh , apa aku nak tulis hah ? 
Hmmm cuti nie kan aku tak buat apa apa pun .
Aku rasa kan dari pada aku sudah SPM tahun lepas sampai lah sekarang nie ,
kalau nak kira benda berfaedah yang aku buat , rasa nya tak sampai 5 pun .
Apa je yang aku buat selama nie ? Jawapannya : Aku tengok movie  Korea .
Pagi petang siang malam tu je lahh kerja aku . 
Banyak jugak lahh Korean Movie yang aku dah khatam tengok . Siap repeat tengok balik tau .
Nampak sangat memang tak de kerja kan .
Kalau aku bosan tengok Movie , aku tengok Variety Show pulak .
Tengok RunningMan , sambung dengan We Got Married , sambung dengan Hello Baby .
24 jam memang masa aku di habiskan depan lappy tersayang nie . *sayang lahh sangat .

Sampaikan aku sakit :( . Sakit apa ?
Sakit Insomnia . Kau tahu sakit apa tuhh ? Meh sini duduk depan aku , aku nak cakap .
Kau dengar betul betul tau . Lain kali kalau orang cakap takde lahh kau bantai cakap tak tahu je .
Tuhh sakit tuhh , tak boleh tidur malam . Atau kata senang dia , kau jadi burung hantu .
Kau tahu burung hantu tuhh apa kan ? Kalau tak tahu kau pergi 
bukak kamus bergambar . Dalam tuhh ada .
Haa sakit tu lahh . Aku pun tak tahu macam mana boleh kena virus yang buat aku jadi burung hantu nie .
Tapi yang penting nya aku tetap sihat ok . Sihat walafiatt . Alhamdulillah :)

Weh weh aku ada nak cakap nie . Sini lahh . Aku nak bisik . Orang lain tak boleh dengar .
Ehem ehem . Aku Sayang Kau . Hahahaha . Gila keyh gila . Bukan kau tapi aku rasa aku yang gila .
Ekh tapi serius tau aku sayang kau . So, kau pun kena sayang aku balik kalau tak aku 
Tak Nak Kawan Kau . Hahahaha . 
*bukan kau kesah kan aku tak kawan kau . Kau kenal aku pun tak .
Keyh dah lah aku nak keluar . Dah pukul 6 . Aku nak solat . Jumpa lagi di lain hari .

Pecah kaca pecah gelas , 
Dah baca boleh lah balas .

Terima Kasih daun keladi ,
Lain kali kita jumpa lagi .

*Ayat paling famous masa aku sekolah rendah dulu . Asal balas surat je mesti tulis macam nie .
Hahahahaha . Poyo !
 Keyh , Bye ^^


No comments:

Post a Comment