Penyeri Di Sini (:

something about me

My photo
Jgn tangisi kepedihan hari ini kerana ia tidak akan kembali tetapi mimpikan hari esok kerana matahari yg bersinar terang mungkin membawa cahaya terang yg bakal menyuluh hidupmu yg mendatang.....

Monday, 25 November 2013

It was ME !!!!!


Holaa ! Assalamualaikum . I'm back again ! Yeayyy .
Aku sekarang kena lahh rajin-rajin update sini . Kalau tak nanti ada org ckp aku hilangkan diri lagi .
#Mohon Terasa ! Hahahaha . Sorry ><


Woahh . Baby . Comelnya .
Macam comel je macam comel je . * Apakah -_-
Okayyy . Today , aku nak cerita aku masa zaman muda-muda dulu .
Act , masa aku baby dulu . Keyhh sekarang aku taklahh tua mana . Baru 18 okayy !

Apa motif aku letak gambar twins tu ?
Lahh tak tahu ke ?? Okay utk yg tak tahu tu , 
Meh sini aku nak cakap . Fyi , aku sebenarnya twins . 8Kachingkaching.
Hahaha . Tak percaya ? Percayalahh ckp aku . Aku tipu ?
Haaaa lantak kau lahh . Taknak percaya sudah !


Haaa tu kan . Bukti ! Tak percaya ekh ckp aku . Sebenarnya aku tak tahu nak 
cerita apa pasal aku kecik-kecik dulu . 
Bukan nya aku ingat lagi pun --'
So aku nak share gambar je lahh . My twins and me :)


Tada !!! Thats me . Tu gambar masa aku baru je lahir . Comel tak comel tak ?
Hehehe . Okayy ni amik lagi .





Srr . Kami comel kan . But aku lagi comel . Hahahaha . 
Yang ni aku tak tahu kami berapa bulan .






















Okayy . Next . Yang ni pulak dlm 2 or 3 tahun . Kebanyakan gambar dalam ni 
di ambil masa dekat rumah nenek aku and ada yang dekat zoo.
























Okayy this one masa aku tadika .



Yeayyy !! Dah graduate , Hahaha
Okayy guys . Itu saja . Aku tak tahu nak tulis apa . 
Bila ingat masa kecik-kecik , otak aku blurr
Tapi yang aku tahu , aku comel kann ? Hahahaha .
  Okayy itu saja . Jumpa lagi lain kali . bye bye byeeeee ^^

No comments:

Post a Comment