Penyeri Di Sini (:

something about me

My photo
Jgn tangisi kepedihan hari ini kerana ia tidak akan kembali tetapi mimpikan hari esok kerana matahari yg bersinar terang mungkin membawa cahaya terang yg bakal menyuluh hidupmu yg mendatang.....

Thursday, 21 November 2013

Showcase DDC (Jul-Dis 2013)

Assalamualaikum wahai blog yg di rindui . Kahkahkah .
Setelah sekian lama menghilang akhirnya aku kembali lagi ! 
Ramai nampaknya yang tercari-cari aku kat sini . Walawehhh , rindu aku ekhhh ?
Haiiyaaa . Aku tengok blog ni pun dah tak terurus . Ni bukan setakat berhabuk , bersawang ,
ni kalau aku tiup blog ni mau jerebu balik Malaysia . Ekhhh apakah ? -_-
Maaf lah ye sygsss . Takde niat nak menganak-tirikan awk . I busy youu :(
Takde masa nak update + takde mood + takde story + tahap kemalasan yg bermaharajalela .
Huahuahuahua . Keluar dah gelak jahat aku --'

Wahhhhh semakin ramai jugak yg bertanya mana aku hilang . Hahaha
Tak hilang mana pun . Ada je ke kat Malaysia . Korang je yg tak cari aku .Sobsobsob :'(

Aishhhh . Okayyy meh sini . Duduk molek2 depan mummy ye anak2 . Mummy nak cerita ni .
Kehkehkeh.
Youu see title tu ? Haaa kau . Nak sangat aku update kan . Nah amik . Baca puas2 .
Mesti rindu gila nak baca aku melalut membebel kat sini kan . Tu lahh dulu marah2 aku benci2 aku ,
 kan dah rindu .

Yeahh ! One big family !
DDC FAMILIES <3
Aku sebenarnya nak letakgambar Showcase DDC yang kat baju tu ,
tp baju aku hilang . Act , bukanlah hilang cuma aku tak ingat mana aku letak . Korang sendiri
pun faham aku cemana kan . Haha .

Ekkhh ? DDC tu apa ? Aishhhh kan aku dah ckp dulu .
Tu lah lain kali apa aku ckp masuk elok2 dlm telinga , ni tak ,
masuk telinga kiri keluar telinga kanan --'

DDC tu course aku lahh . Digital Creative Media Production or singkatan nya DDC .
Ada paham ? . Course ni adalah salah satu course yang ada di KPM Indera Mahkota, Kuantan, Pahang 
dan satu-satunya course yg ada di semua KPM seluruh Malaysia .
# Terasa special sangat course ni . Rare kau . 
*kelip-kelip mata . Macam comel je macam comel je -_-
KPM tu apa ? Haiyaaa *tepuk dahi .
KPM tu Kolej Profesional Mara . Ingat elok2 ye anak2 yg di sayangi sekalian .
Lagi sekali kau tanya aku bg 'buah tangan' sebijik --'

Okayyy okayy . Showcase kami berjalan pada ketetapan berikut
Hari : ISNIN yg cerah + sedikit mendung *maklumlah pantai timur ye anak2
Tarikh : 11 NOVEMBER 2013 *kebiasaannya mmg diadakan di akhir semester
Jam : 7.30 pg - 5.00 ptg *seharian di sana :)

Ye . Aku tahu . Dah lepas pun showcase ni . Hahaha . 
Showcase ni diadakan utk mempamerkan hasil2 kerja pelajar DDC semester 1- semester 5.
Antara nya ialah Silent Movie, Drama , Short Film, Photography, Digital Design, 
Animation Design , 3D dan mcm2 lagi .
Bestt gila gua ckp lu . Rugi sape tak pergi tu . Kahkahkah .
*mcm dekat je korang boleh datang kan . -_-

Okayyy yg ni hasil karya class aku . 
Our Final Project- Movie Poster














Haaa . Okayy next . Yang ni pulakk adalah penyambut tetamu utk showcase kami .
Sculpture daripada kami pelajar semester 1 . Susahh woo nak buat benda ni.
Berhala katanya -_________-


 Act, ada lagi 4 berhala ni . Tapi aku tak jumpa kat folder mana aku simpan . Sorry keyh.

Okayy yg ni pulak Photography dari senior semester 2 .







Tu je lah ye anak2 . Untuk semester 3, 4 dgn 5 final project depa semua 
drama, shortfilm , animation design and byk lagi . 
Utk yg drama dgn shortfilm tu takkan aku nk upload kat sini pulak
Gila kau . Nanti kau bukak blog aku loading je kangg kau ngamuk lakk .
Hahaha .
Disebabkan tu aku cuma boleh bagi gambar je lahh . Bukan gambar utk drama and etc tu ye ,
no no no no . Tapi gambar keadaan dalam Dewan Cerun semasa slot tersebut .
Sesak + penuh + padat kau . Aku siap duduk kat tangga lagi .




Maaf lah utk gambar yg menyakitkan mata kalian :(
Lighting tidak byk membantu . Maaf ye .

Okayyy ni  pulakk gambar yang sempat aku snap . 
Gila camera kan . Maklumlahh . Kahkahkah .










Okayy lahh . Tu je yg ada , tu je yg aku nak story .
Jumpa lagi di lain entry .
Bye bye syg semua :*
*nah kasi flying kiss sikit . Hahaha .

No comments:

Post a Comment